۱. اگر محصولی که به دست شما رسیده دچار مشکلی (نظیر زدگی یا خرابی و غیره )باشد، فقط تا ۲۴ ساعت بعد از تحویل کالا مهلت دارید موضوع را از طریق واتساپ اطلاع رسانی کرده و در صورت تایید حداکثر ظرف مدت ۴۸ ساعت نسبت به مرجوع کردن کالا از طریق ‘’پست ایران’’ اقدام فرمایید ؛
در غیر این صورت مسئولیتی در قبال مشکل محصول نخواهیم داشت. بعد از مرجوعی ایراد برطرف یا محصول تعویض شده و مجدد ارسال خواهد شد.
۲. فقط در صورت موجود نبودنِ محصول خریداری شده، مبلغ واریزی شما عودت داده خواهد شد.
۳.در تمامی کالاها باید در نظر داشته باشید یک یا دو درجه تفاوت رنگ وجود دارد و بابت این موضوع مرجوعی موردقبول نمیباشد.